LinkedIn je promenio industriju zapošljavanja. Bez obzira da li pasivno ili aktivno tražite posao, LinkedIn je odlična društvena platforma za regrute da vas pronađu. Pa, to jest ako mogu da vas nađu. 

Da biste bili sigurni da aktivno koristite LinkedIn u potpunosti, evo nekoliko profesionalnih saveta: 

Istraživanje je neophodno

Prvo, uradite vaše istraživanje; pogledajte profile ljudi sa sličnim profesionalnim iskustvom, pratite kompanije koje vas zanimaju i povežite se sa novim ljudima koji su vam zanimljivi. 

Kreirajte strategiju

Izgradite strategiju koja uključuje izgradnju čvrste mreže i interakciju sa vašom mrežom kako biste pomogli LinkedIn-u da vam pruži relevantniji sadržaj, resurse i potencijalne veze. Vaša mreža će vam pomoći da poboljšate vaše veštine, ostanete u toku sa trendovima u industriji i upoznate mentore koji mogu da vam pomognu da dobijete pristup resursima.

Prikažite se u pretragama

Uverite se da je vaš LinkedIn profil ažuran i da jasno iz njega vidi ko ste i šta radite. Dodajte sve vaše veštine, znanja, iskustvo u industriji, sertifikate i obrazovanje vašem profilu. Ove oblasti vašeg profila su važne jer ih regruteri koriste kao ključne reči kada traže potencijalne kandidate. Dobro pravilo je da osigurate da su sve vaše veštine i iskustva usklađeni.

Budite „klikljivi“

Prvi utisci znače sve, a društveni mediji su preuzeli tako važnu ulogu u promovisanju naših profesionalnih iskustava i veština. Većina ljudi će doneti razne sudove o vama u prvih nekoliko sekundi kada pogledaju vašu profilnu sliku. Zato je važno da imate privlačnu profilnu fotografiju da biste ostavili dobar prvi utisak na regrutatora ili potencijalnog poslodavca.

Pokažite vaš portfolio

Ako ste kreativni tip, znate koliko je važno da imate odličan portfolio. Ali, što je još važnije, regrutori moraju da budu u mogućnosti da to brzo uoče na vašem profilu. Uverite se da je veza vašeg profila lako vidljiva. Umetnite vezu za portfolio u vaše kontakt informacije jer se kontakt informacije nalaze na vrhu vašeg profila, blizu vašeg profesionalnog rezimea. 

Postanite i ostanite angažovani

Uradite vaše istraživanje i obavezno prelistajte stranicu profila kompanije pre nego što se prijavite za poziciju. Na primer, mnoge organizacije održavaju sopstvene LinkedIn stranice kako bi delile sadržaj i predstavljale kulturu. Ako kompanija radi fantastično u ovome, oni će vam pokazati o čemu se radi na njihovoj profil stranici. To je odličan način da ostanete povezani i angažovani sa kompanijama za koje biste mogli sami sebe da vidite da radite u budućnosti. 

Stavite na tržište vaše veštine i iskustva

Zamolite ljude da vas podrže za veštine i napišu preporuke za vas. Ove javne podrške i preporuke daju kredibilitet. Kontakti mogu da vas podrže za veštine samo jednim klikom. S druge strane, preporuke su pisane recenzije od nekoga ko je radio sa vama ili je radio oko vas. Ove preporuke su u osnovi „mini“ pisma preporuka koja pokazuju vašu stručnost direktno na stranici vašeg profila kako bi regruteri i budući poslodavci mogli da ih vide.

Prebacite vaš signal na “ON” 

Na kraju, ako ste trenutno nezaposleni, odličan način da obavestite regrute da ste otvoreni za nove mogućnosti je da prebacite vaš signal na on. Kliknite na dugme „Interesovanja u karijeri“ koje se nalazi ispod kartice “Job” na vašem LinkedIn profilu. Prebacite karticu na “on” i usput popunite vaše informacije o tome koju vrstu pozicija tražite, gde se nalazite u vašoj potrazi i za koja zvanja ste otvoreni.